عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هنوز که هنوزه چیزی نتونستم بخورم

اشک گریه غم....

نمیدونم چرا گریه میکنم واسه کسی که بهم خیانت کرد

واقعا نمی دونم...

ولی من که ازش نمیگذرم ... هرجا و هر لحظه که بیاد اون لحظه که دیدمشون میوفتم نفرینش میکنم...

بخاطر اینکه 3 ماه هم با اون بود هم با من... این یعنی خیانت هم به من هم به مثلا زنش...

خودش میگفت همه موفقیتاش بخاطر منه اما نبود... اگه بود کو قدر دانیت؟ پس چرا خودم از موفقیتایی که باعثش بودم استفاده ای نکردم؟؟؟ میگفتی من زندگیتو سروسامون دادم.... میگفتی هدفم تویی!!!!

یادمه یه روزایی همش میخوابیدی دعوات میکردم پاشو کار کن.... یه روزایی همش بازی می کردی دعوات میکردم درس بخون کار کن....آه.....آه.... آه

فکر کن تو این 3 ماه گفتی داری تلاش میکنی به من برسی!!!!بقرآن خودت گفتی...اما میدونم الان جبهه میگیری...

دوسش دارم اما خوب دیگه قلبی ندارم... داغونه ... خرابه ... انشالله خدا تقاصمو میگیره... 5 سال عمرمو... 3 ماه خیانتشو... 3 ماه دروغاشو... البته 5 سال دروغ!!!! آه خدا خودت قاضی باش... خودت تقاص همه کارایی که باهام کردو ازش بگیر تا زندس بگیر که قشنگ اشکای من بیاد جلو چشش...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 21:2 | |