عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اون که غمی نداره. اون که تنها نیست.اون شبا یکی هست بغلش کنه و نازش کنه تا بخوابه.

منم که تنهام. منم که داغونم. منم که هیچ کسو ندارم. میبینی دیجم ؟؟؟ من خیلی بد بختم.... اره هر یه کلمه ای که مینویسم اشکام تندتر و تندتر میشن.

میبینی دلم نمیخواد بدونن تو کی هستی اسمتو نمیگم حتی...

تو تنها نیستی آغوش یکیو داری. میتونی حتی تو بغلش گریه کنی اما من چی؟؟؟ خودت میدونی چقدر تنهام...

ظهرا بیدار میمونم تا شبا زود خوابم ببره بلکه شاید فکرتو کمتر زجرم بده .... اما خواب به چشام نمیاد... الان دو روزه میل به هیچی ندارم... فقط گریه خوراکمه.... فکر نمیکردم اینقدر بد باشی... کاش یکی بود که آرومم کنه ... کاش منم نامرد بودمو یه بغل زاپاس می داشتم... ای کاش خدایا مرگه منو برسووووووووون .... لطفا هرکی اینو میخونه دعا کنه بمیرم ... هیچکی نمی دونه چه غم بزرگی دارم... هیچکی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 13:55 | |