عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقی

اي نگاهت نخي از مخمل و از ابريشم

                چند روزيست که هر دم به تو مي انديشــــم

به تو آري به تو يعني به همان منظر دور

                 به همان سبز صميمي به همان باغ بلـــــور

به همان سايه همان وهم همان تصويري

                  که سراغش ز غزلــــهاي خودم مي گيري

به همان زل زدن از فاصله ي دور به هم

                 يعني ان شيوه ي فهماندن منظور به هـــــــم

به تبسم به تکلم به دل آرايي تو

                به خموشي به تماشا به شکيبايـي تــــــــــــــو

به نفس هاي تو در سايه سنگين سکوت

                 به سخن هاي تو با لحجه شيريــــــــن سکوت

شبحي چند شب است آفت جانم شده است

                 اول نـــــــام کسي ورد زبانـــــــــم شده است

در من انگار کسي در پي انکار من است

                 يک نفر مثل خودم عاشق ديــــــدار من است

يک نفر ساده چنان ساده که از سادگيش

                  مي شود يک شبـــه پي برد به دلــــــدادگيش

آه اي خواب گران سنگ سبک بار شده

                   بر ســـــــر روح من افتـــــاده  و آوار شده

در من انگار کسي در پي انکار من است

                  يک نفر مثل خودم تشنه ي ديــــدار من است

يک نفر سبزچنان سبز که از سرسبزيش

                 مي توان پل زد از احساس خدا تا دل خويــش

رعشه اي چند شب است آفت جانم شده است

                 اول نام کســـــــــــــــــي ورد زبانم شده است

اي بي رنگ تر از آينه يک لحظه بايست

                 راستي اين شبحه هر شبه تصوير تو نيست ؟

اگر اين حادثه ي هر شبه تصويرتو نيست

                 پس چرا رنگ تو و آينه اينقدر يکيـــــــسـت؟

حتم دارم که تويي آن شبح آينه پوش

                عاشقي جرم قشنگي ست به انکــــــــار مکوش

آري آن سايه که هر شب آفت جانم شده بود

                آن الفبـــــــــــــــــا که همه ورد زبانم شده بــود

اينک از پشت دل آينه پيدا شده است

                و تماشا گه  اين خيـــــــــــــــل تماشا شده است

آن الفباي دبستاني دلخواه تويي

                عشق من آن شبـــــــــــــــح شاد شبانگـــاه تويي



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت12:23---3 مرداد 1391
به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر،به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم..

mersi az hozore zibat


ramin
ساعت0:11---30 تير 1391
mersi az hozore zibat

ساناز
ساعت13:01---26 تير 1391
سلام دوسته عزیز وبلاگ زیبایی داری لطفا به وبه منم سر بزن و نظرت رو بگو..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 12:40 | |